Searching...
25 Januari, 2010
Isnin, Januari 25, 2010

Floria di Putrajaya


Aku menghabiskan masa hujung mingguku di Putrajaya dengan mengunjungi Pesta Floria buat pertama kali bagi diriku. Hari tu memang panas dan agak terik juga tapi seronok lihat pemandangan bunga-bungaan pelbagai jenis yang dihias dengan cantik. Aku malas nak tulis panjang sebab artikel ni aku tinggal draf dah lama sangat dalam blog ni..ehehehe..tapi yang pastinya aku habiskan masa hampir 4 jam di sana dan keluar dengan kulit hangat..ehhehe...macam baru lepas berjemur tepi pantai je..

Tak silap aku event ni 5 Oktober 2009. so nyatanya aku tak ingat sangat dah. Aku, my wife dan adik ipar aku iro layan pesta flora ni dari pagi sampai petang...

~ AmeeRsHaH ~
Be a creator, not a user
Istiqomah dalam kerja Nescaya berjaya
Posted by Picasa

0 comments:

Catat Ulasan

 
Back to top!