Searching...
05 Oktober, 2009

Short Trip ke Melaka

Pada 5 Julai 2009 yang lepas, aku dan aishah bersama akak ipar pergi ke Melaka untuk hantar anak sedara balik naik kete baru viva hitam ke Melaka, keje di Hospital Jasin.

So bagi meraikannya selain kak na pun nanti ikut balik semula ke kuantan dan big brother akan datang amik kak na kat kuantan.

Kami gerak seawal pagi ke sana, sesampainya di sana dekat tengahari. So solat di masjid al-muazzin, pastu kami gerak hantar zila ke tempat kerja. Seterusnya kami keluar mencari makan dan jalan-jalan di bandar. Tapi istimewanya hari tu, bakal tunang adik ipar faty dijemput join sekali bagi sessi kenal mengenal.

So kami kesana pergi ke dataran hang tuah, tak sempat naik eye of melaka, pergi melawat kat kubu terkenal tu, jenjalan dalam hang tuah mall, kemudian jenjalan kat keliling area kubu tu sambil ambil gambar-gambar menarik.

Puas berjalan, aku gerak balik ke kuantan semula hari yang sama melalui jalan Muadzam Shah terus ke kuantan. Sesampai di kuantan tu tak silap dekat kui 1 pg gak. Alhamdulillah selamat semuanya...

~ AmeeRsHaH ~
Be a creator, not a user
Istiqomah dalam kerja Nescaya berjaya
Posted by Picasa

0 comments:

Catat Ulasan

 
Back to top!