Searching...
05 Oktober, 2009
Isnin, Oktober 05, 2009

Kahwin Lan Snake

Pada 25 Julai 2009, aku ke Kuala Lumpur bagi meraikan majlis perkahwinan Azlan Zainuddin bersama isterinya. Aku tak kenai. Sesampainya di majlis cembiasa janji dengan set2 UNITEN sampai kui 1ptg tapi lubang hidung pun tak nampak. Biasa la tu deme-deme ni. Tapi nyatanya aku nampak isko dan isteri dah sampai. Tapi mereka duk meja lain. Aku makan ngan warga senior dan macam warga class A kat KL ni je...huhu..Dah selesai makan pi beborak dengan isko. Isteri isko mengandung skang. Alhamdulillah dijangka bulan Februari 2010 katanya. Bakal jadi ayah dah isko. Tahniah...

Dekat jam 2 ptg, aleen+anaknya, che yah dan ull sampai. Mereka sampai je aku pun memang nak balik dah sebab ada hal lain ke KL tu. So adios kat mereka datang lambat...hehehe..aku dan isko pun chiow lepas salam dan ambil gambar dengan lan. Mungkin lan sibuk kot masa tu, kurang perasan kedatangan aku ni jauh nun dari kuantan.

Moga berbahagia memberku lan snake bersama isteri tercinta.


~ AmeeRsHaH ~
Be a creator, not a user
Istiqomah dalam kerja Nescaya berjaya
Posted by Picasa

0 comments:

Catat Ulasan

 
Back to top!