Searching...
16 Mac, 2011

Akuarium dan Kek Batik

Masa balik ke terengganu baru ni aku tengok ada akuarium kat rumah tu...banyak gak la ikan yang di belenya..Nama ikan tu jangan tanya la sebab aku pun tak tahu..Aku memang suke tengok ikan2 dalam akuarium ni. Jadi ralit dibuatnya tengok ikan tu. Tapi aku tk tau la cemana perasaan ikan tu duk dalam akuarium tu sonok ke idak. Macam citer nemo, semua ikan dalam akuarium memang sebenarnya cari cara je nak lepaskan diri, sampaikan sanggup masuk lubang sedut air agar leh kuar dari akuarium...hehehe...tu citer nemo..realitinya aku tak tahu la...

Balik kali ni gak Aishah wat kek batik favourite adik amzar...dan semua adik beradiknya pun sebenarnya..adik ada bagitau, 

aritu chik wat kek batik, ayoh chik tolong, tapi bila de wat kek batik ayoh de tak tolong pong..

uhuks...pandainya budak2 sekarang buat perbandingan dari pandangan dia..ehhehe..Gambar kat atas tu tengah stim makan kek batik de masak..dia kata best dari chik masak...erk guane tu?....hehehhe jangan jeles ye faty..

~ AmeeRsHaH ~
Be a creator, not a user Istiqomah dalam kerja Nescaya berjaya

0 comments:

Catat Ulasan

 
Back to top!