Searching...
29 Oktober, 2008
Rabu, Oktober 29, 2008

Selamat Hari Jadi isteriku

Hari ni genap isteriku menyambut hari jadinya yang ke 29 tahun. Tahniah untuk isteriku tersayang Siti Aishah bt Embong.

Tapi yang sedihnya pada hari jadinya dia kena sambut sensorang sebab aku kena kerja luar di Kuala Lumpur hari tu. Kesian kat dia. Tapi masa aku kat Kuala Lumpur tu aku menjalankan misi sampingan mencari hadiah untuknya...

Merata aku berjalan satu KLCC tu dah aku jelajahi tak jumpe berkenan. Dalam hati ni takde target hadiah apa nak beli pun. Ni kira main tengok dan mana berkenan sahaja.

Lepas penat menjelajah di KLCC malam tu lepas habis seminar petang tu di KL Convention Cnter, aku pun pi ke SOGO pula. Ada sales daa.. ni kalau sayang tau sure ajaknye pi sana ni.

Aku menjelajah bahagian bawah tu ada beg-beg tangan dan baju-baju. Pusing punye pusing ada la dekat 12 kali kot. huhu...akhirnya aku pun jumpa la hadiah yang berkenan di hati. Beg tangan baru untuknya, aku amik semua ciri-ciri yang dia memang concern bab-bab membeli beg tangan ni.

So sehari selepas tu aku balik ke rumah wat serprise kat dia bagi hadiah dan kad ucapan hari jadi. Berdebo ni rasa sebab takut pilihan aku tak berkenan. Tapi masa dia terima tu dia tak sangka yang aku beli beg tangan sebagai hadiah, sebab dia tak sangka aku berani beli barang tu sebab susah nak terima ikut taste dia..tapi akhirnya aku berjaya. Alhamdulillah amin...

Kuhadiahkan Beg tangan Firina untuk Isteriku tersayang...
Ciri-cirinya...perhatikan sendiri la yek...
Moga kebahagiaan kami akan berkekalan selamanya. Sayang aishah!

~ AmeeRsHaH ~
Be a creator, not a user
Istiqomah dalam kerja Nescaya berjaya

4 comments:

  1. tunjuk kad aje,kiter nk tgk handbag la....
    handbag cap LV kerr.hikhik

    BalasPadam
  2. huhu, handb mana leh war-warkan...nanti org lain tiru...hhehe...nanti kene tgk sniri baru ada elemen seprise..

    BalasPadam
  3. Salam,
    Selamat belated Harijadi Aisyah. Sorry lambat wish. Semoga di panjangkan umur, sihat, sejahtera dan berbahgia sentiasa. Amir punya besday dapat apa plak?

    BalasPadam

 
Back to top!