Searching...
16 Mac, 2009
Isnin, Mac 16, 2009

Kursus Symantec di KL

Bermula 16 - 20 Mac 2009 aku akan berkursus selama 5 hari Symantec Endpoint Protection Administrator di CSA Amcorp Mall. Kira tempat kursus ni pun tempat baru bagi aku. Aku, nini, abu, zuhaifu dan bob kami berkursus disini selama 5 hari.

Aku, Abu dan zuhaifu menginap di Cystal Crown Hotel. Humang aih punyela macam mewahnya hotel nih. Harga bilik pun kemain sampai kelayakan aku pun tak lepas. Memula kami nak menginap di KLIH aje tapi disebabkan ridzal tak dapat hadir sama atas sebab tertentu jadi kami berubah cari tempat yang dekat dengan lokasi kursus tu sebab kami semua ni buta jalan KL belaka. Nini duk kt umah akak iparnya. Jadi kira kontang-kanting la cari jalan kalau duk KLIH. So amik keputusan duk hotel dekat2 situ aje. Takpelah lebih kelayakan sikit janji tak nyusahkan cari tempat kursus tu. hehehe..

Masa nak cari jalan ke sini ni mujur ada nini tunjukkan jalan maka lepaslah kami sampai ke sini. Masa nak check in tu aku dah standby hulur kad kredit nk deposit 5 hari duk hotel...mau makan ratusan nak deposit. Dalam dompet ada RM500 aje..hehe..

Nak jadikan ceritanya hotel kata kad aku takleh detect. Bengkek tui, sebab aku baru je try kt ATM leh ke kad AmBank aku tu sebelum ni. Awat le tetiba je takleh..Memang ada hutang tapi takdela banyak.Huhu tu sebab aku lupe bayo.

So aku pun check in deposit untuk sehari pakai cash. Deposit untuk 5 hari RM1000 beb. Abu ngan Zuhaifu tercengang gak memula..hehe..sian gak. Diaorang baru tau tukar hotel. Mujur depa ada duit nak bayo deposit. Aku lak kena cucuk duit le nak tambah deposit.

Kami keluar cari makan malam ni. Pi cari kedai memana yang buka aje. Kedai mamak pun jadilah asalkan ada nasik.Huhu..kami balun makan nasi lauk ayam goreng dan kuah kari kemari...sambil tengok Chong Wei ngalahkan Lin Dan. Memang pueh ati tui...

Balik dari makan aku terus bayo deposit hotel tu lagi baki RM700. Selamat dah aku...huhu..Esok ni nak mula kelas...asalnya nak tido awei sekali tak dapek juge...huhu...aku nengok bola chelsea kalahkan manchester city. Pueh ati...ada can nk juara liga lagi tu. MU dah kena belasah dek Liverpool...cayalah..


So sambung esok le pulak, mata dah ngantok...huargghhhh...

~ AmeeRsHaH ~Be a creator, not a userIstiqomah dalam kerja Nescaya berjaya

0 comments:

Catat Ulasan

 
Back to top!