Searching...
11 Mac, 2010

Kenduri Kahwin Celup


Ikutkan citer basi dah ni, tapi saje nk hangatkan semula..bukan nk citer pasal celup kawin sangat. Tapi kenduri tu jadi tempat aku jumpe semula ngan saing2 lama kt SESMA 96 dulu..alkisah 23 Sept 2009..

Masing-masing dah berkerjaya dan dan berkeluarga...ada gak masih solo lagik...Ini antara shot2 aku amik guna kamera hp aku yg tk seberapa canggih...


Ini sibong @ Suhaimi, santun dan cermat orangnya. Tapi kalau angin dia naik bersedia korang...ehhee..Cikgu lening rasa aku..Dah berkeluarga.


Pian Monggeng @ Sufian Hardi. Jaguh sukan rumah kuning..wakil sukma dia ni..body still maintain lagi la..Dah berkeluarga.


Tok bek @ Azwadi..lagak mamchonya masih ada..bujang lagi ni..bile lg bek..


Kuyit @ Engku Ahmad Munir...bulat doh kuyit..cembiasa ah..style gong dia...ehhee..lek yet..Dah berkeluarga


lolong @ Anas...sama je dulu sampai lening..harap tamboh misai je..mung dop penoh tue ke anas...ehehhe. Dah berkeluarga.


Joneng @ Zulkarnain..berisi sikit...masih single lagi ni..dari sekolah sampai skrg always with English...cikgu bahasa lening..


Apek @ Razali Yunus..tokey kayu, tokey perabot, tokey cendawan..dan macam2 lagi..ikut jejak abg2 dia ni..Dah berkeluarga.

Itula antara gambar member aku yang aku jumpe sempat aku paparkan kt blog ni...kalau yg lain ada dtg tkde gambo tu beng rasa ati la..mungkin time tu aku dh balik...ehhehe..jumpe di reunion kenduri sape lak lepas ni?...aku tunggu deramang je ni...

~ AmeeRsHaH ~
Be a creator, not a user
Istiqomah dalam kerja Nescaya berjaya

1 comments:

  1. akhirnya ameer menulis.. yg x tahan tu.. bab makan keluar dulu.. tp betul laa.. apsal harga mahal sgt kantin seblah sana tu kan.. kat HTAA ni pun boleh tahan mahal dia..

    BalasPadam

 
Back to top!