Searching...
26 Disember, 2008
Jumaat, Disember 26, 2008

Blogku berwajah baru

Dari malam semalam aku bertungkus lumus mencari theme baru untuk blog aku. Akhirnya aku dapat theme yang aku gemari yang kuperolehi daripada http://freeskins.blogspot.com


Banyak theme menarik dan free dalam blog tersebut. Aku pun apa lagi dah memang suke bangat warna garang-garang sikit. Terima kasih pada pencipta theme ni.

Aku pun dah tambahbaik gadget dalam blog aku untuk kesenangan dan kemudahan pembaca semua. Kira banyak perubahan dah aku buat pada blog aku ni sampai aku pun tido lambat malam tadi..huhu. Tapi takpe puas hati.

Esok aku cuti, kasik rehat sepenuhnya...recharge...hehehe..
Selamat melayari theme blog baru aku...

~ AmeeRsHaH ~
Be a creator, not a user
Istiqomah dalam kerja Nescaya berjaya

0 comments:

Catat Ulasan

 
Back to top!