Searching...
12 Februari, 2011
Sabtu, Februari 12, 2011

Mana Hantu Mana Burung Hantu

Haha, musykil je tajuk artikel ni kan. Sebenarnya aku nak citer hari semalam masa nak pegi keje dah siap kunci pintu pagar tetiba ada burung macam besau je terbang hinggap kat pagar besi pintu sliding rumah aku..terkujat gak aku dibuatnya..Tapi bila amati betul-betul rupenye Burung Hantu...wahhh eksotiknya...so aku pun amik la gambar dia..
Lagak mamcho gak burung hantu tu...first time tengok live lepas liar gini..pernah tgk kat zoo je
Bertenggek kat pagar besi..tidor ke? Tapi mata terbuka..

Petang tu bila balik keje aku ingatkan burung tu dah terbang dah, wife aku terkujat tengok ada burung hantu bertenggek...ahaks..laaa rupenye dia tak terbang lagi. Kata pacik sebelah burung tu memang tak gerak sampai malam kang baru terbang..aku pun jolok2 je la pelepah ekor dia suh dia terbang ke pokok kat luar tu ke.. Sekali burung tu terbang terhantuk2 ke siling luar rumah aku tu...aih rupenye dia buta kot siang-siang ni. Dalam masa duk langgar2 tu ada la cenderahati diberinya kat kete aku 2 das tembakan...fuhhh...nak kena basuh la pulak...agaknya masa terbang tu tengah panik sampai tercirit kot...ahaks...
Cermin depan kete aku kene..
Atas Bonet depan kete aku..
So burung tu terbang ke rumah sebelah pulak bertenggek kat pagar besi sliding door..jangan le budak perempuan sebelah tu menjerit lak kang terkujat..Malam tu takde lak dengar bunyi burung hantu...Pagi esok tengok burung tu dah takde dah kat rumah sebelah. Agaknya dah terbang ke tempat lain...

~ AmeeRsHaH ~ 
Be a creator, not a user Istiqomah dalam kerja Nescaya berjaya

2 comments:

  1. hahaha.... dia nak kawan ngn awk la tu.. ajak2 laa masuk rumah..

    BalasPadam
  2. haha...jangankan nk ajak...nk duk dkt zoom gambar pun tk berani...

    BalasPadam

 
Back to top!