Searching...
03 Februari, 2011

Selamat Tahun Baru Cina


Dikesempatan ni aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru Cina kepada rakan-rakan berbangsan Cina aku...err tak ramai pun. Tapi masa sekolah rendah dulu ramai.
Yang aku ingat :
> Ng Kwai Loon
> Ho Kean Fui
> Chin Chai Han
Kalau boleh reunion dengan diaorang ni sonok gak ni..dalam facebook pun aku tak nampak member sekolah rendah aku lagi ni..huhuhu..

Rakan semasa dah kerja ni :
> Mei Chin

Kemudian masa malam raya cina lak ada tournament bowling raya cina kat premium lane. Main 10 game. 2 game 8 pin tap, 2 game 9 pin tape dan 6 game 10 pin tape. Aku tergerak hati nak cuba. Sebab aku rasa macam nak cuba je. Walau yuran mahal gak la..Giler ko..main 10 game straight...tapi sonok main 8 pin tap dan 9 pin tap. Aku rasa nak cadangkan main utk tournament kat ofis guna format 9 pin tap atau 8 pin tap la. Baru la adil dan saksama antara yg terlampau pandai dan baru2 nak pandai dan baru2 try..Jurang tu tk besar sangat.. Tapi malam tu kebanyakan jurulatih2 je masuknya...huhu letih aku dibuatnya..prestasi aku memang bukan tahap diaorg lagi la,, so aku dapat no 28 dari 30 orang. Abih kui 12.30 tengah mlm. Balik umah je pengsan aku...giles rasa penat..lepas ni aku tk main dh 10 games tournament ni, Patutnya penganjur bagi la air minum sikit dan rehat 5 minit ke lepas 5 game..huhu.
Score terbaik 8 pin tap..239.Tapi orang lain banyak dapat 300.

~ AmeeRsHaH ~
Be a creator, not a user Istiqomah dalam kerja Nescaya berjaya

0 comments:

Catat Ulasan

 
Back to top!