Searching...
08 Februari, 2011
Selasa, Februari 08, 2011

Makan Malam Bersama Chef Muzzo

Malam ni aku memasak..my wife duk rehat yek tengok Top Chef yang every monday to friday kami dok layan sebab dia datang demam lak tetiba balik rumah tadi campur terbersin dari pagi. Aku masak mihun goreng je malam ni. Ntah apa la aku campak dalam tu...ada bawang kisar, cili boh, cili padi tumbuk, garam, sos cili sikit, gula sikit, mihun, cili besar hiris, lobak hiris, telur 2 biji dan sotong so jadila mihun goreng macam kat dalam gambar ni..

Mihun Goreng Sedap sedia untuk dimakan
Alhamdulillah habis semuanya...sedap isteri aku puji.
Uhuk terharu aku dengan pujian isteriku. Terus dia kebah demam lepas makan. Hangat sikit mihun goreng aku. Jadi akan galakkan minum air banyak, seterusnya akan keluarkan haba badan melalui air kencing. Dengan pujian isteriku lagi semangat nak jadi top chef lak lepas ni...ahaks!. Cuma slack masakan ni lauk sotong aku tu sikit sangat..ahaks..aku masukkan sekor sotong je dalam mihun goreng tu..wat macam zaman bujang2 dulu...jimatt....

~ AmeeRsHaH ~
Be a creator, not a userIstiqomah dalam kerja Nescaya berjaya

0 comments:

Catat Ulasan

 
Back to top!